Veel gestelde vragen

Hier vind je de meeste antwoorden op jouw vragen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefoon.

Hoe plaats ik een bestelling?

De door jou gekozen artikelen heb je al toegevoegd aan je winkelmandje en nu wil je bestellen. Er zijn slechts 4 stappen voor het afronden van je bestelling.

Stap 1: Winkelmandje

Rechtsboven kun je zien hoeveel items er in je winkelmandje zitten. Klik op “Winkelmandje” om naar je winkelmandje te gaan. Je vindt hier een overzicht van je bestelling. In dit overzicht heb je nog de mogelijkheid om artikelen te verwijderen en/of het aantal aan te passen.

Stap 2: Betaalwijze

Selecteer de gewenste betaalwijze, het land waar de verzending naar toe gestuurd moet worden en een eventuele kortingscode. Nadat je op “bestelling afronden” hebt geklikt, vul je jouw contactgegevens in en klikt weer op “bestelling afronden”.

Stap 3: Controleren

Bij deze stap kun je de bestelling controleren en heb je tevens de mogelijkheid om je bestelling nog aan te passen. Klopt de inhoud van jouw bestelling en de bezorginformatie? Dan kun je verder naar de laatste stap.

Stap 4: Betalen

Je kunt nu betalen via de door jouw gewenste betaalmethode. Nadat de betaling is afgerond ontvang je per e-mail een orderbevestiging.

Hoe vind ik het juiste artikel?

Er zijn meerdere mogelijkheden om een artikel te vinden:

  • Bekijk de categorieën in het menu aan de linkerzijde
  • Maak gebruik van de filters om een zoekopdracht te verfijnen
  • Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op merk, artikelnaam, omschrijving, EAN-code of artikelnummer.

Niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact met mij op, ik zoek graag met je mee!

Contact:
T | 085 – 0653 054
E | info@zatthu.nl

Een artikel is uitverkocht. Komt het terug in de collectie?

Sommige artikelen zijn tijdelijk uitverkocht en komen nog terug in de collectie. Als je hier meer informatie over wilt ontvangen kun je je vraag, het artikelnummer, de naam en de kleur van het artikel sturen naar: info@zatthu.nl

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid ‘ander afleveradres opgeven’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Bij een betaling met Afterpay (achterafbetalen), moeten het factuuradres en het verzendadres hetzelfde zijn.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact met mij op.

Contact:
T | 085 – 0653 054
E | info@zatthu.nl

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Zatthu Jewelry worden gratis verzonden!

Zatthujewelry.nl levert ook in bestellingen buiten Nederland. Voor informatie over de verzendkosten naar het buitenland, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseer ik je contact met mij op te nemen.

Wanneer de bestelling al is verstuurd, kan ik helaas niets meer wijzigen. De bestelling kan dan via het retourproces worden geretourneerd.

Contact:
T | 085 – 0653 054
E | info@zatthu.nl

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Voordat je betaalt kun je alles nog een keer controleren en kun je jouw persoonlijke gegevens en de bezorgwijze nog aanpassen. Er zijn tien betalingsmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • AfterPay (Acceptgiro)
  • PayPal
  • Giftcard
  • SofortBanking / DirecteBanking (Europa)
  • Bancontact / Mister Cash (België)
  • VVV Giftcard
  • Fashioncheque
  • Webshop Giftcard

 

iDEAL

Betalen met iDeal betekent dat je het gevraagde bedrag online via je eigen bank betaalt. Dit gaat makkelijk en volgens dezelfde beveiligingseisen als jouw bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. De service is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, ING en Friesland Bank.

 

CREDITCARD

Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express. Creditcards worden gecontroleerd en in sommige gevallen kan om aanvullende informatie worden gevraagd. Voor betalingen met Visa en MasterCard zal gevraagd worden naar de 3D secure code.

 

AFTERPAY

AfterPay voert voor Zatthu.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Zatthu.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150,00 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekent bij AfterPay, dan kun je betalen tot een bedrag van € 300,00. Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

PAYPAL

Betalen met PayPal gebeurt via een door jouw aangemaakte PayPal-rekening. Na het kiezen voor deze betalingsmogelijkheid wordt je doorgeleid naar PayPal waar je met jouw e-mail adres en PayPal-wachtwoord kunt betalen. Bij deze betalingsmogelijkheid hoef je dus nooit meer bankrekeninggegevens of creditcard gegevens te tonen.

 

GIFTCARD

Je kunt je bestelling ook betalen met een cadeaukaart van Zatthu. Is het aankoopbedrag hoger dan het cadeaukaart saldo, dan kun je het resterende bedrag betalen met één van de bovenstaande betaalwijzen. Is het te betalen bedrag lager dan het cadeaukaart saldo, dan blijft het overige bedrag op je cadeaukaart staan.

 

SOFORT BANKING

Bestellingen kan je ook via SOFORT Banking betalen. Vul in het systeem van SOFORT Banking je bankgegevens in, jouw bank (ING, Rabo, ANB Amro enz) verzorgt dan de betaling voor je. Je hoeft dus niet zelf een account bij SOFORT te hebben.

 

BANCONTACT / MISTER CASH

Woon je in België en heb je een Bancontact / Mister Cash kaart? Voer dan bij het afrekenen het nummer en de vervaldatum van je Bancontact / Mister Cash kaart in. Je wordt dan doorgeleid naar het online banking systeem van je bank.

 

VVV GIFTCARD

In de betaalomgeving van de onze webshop kan je de VVV Giftcard selecteren als betaalmiddel (net als iDEAL). Er wordt gevraagd om de 19-cijferige code en pincode in te vullen. Als je aankoopbedrag hoger is dan de kaartwaarde kan je het resterende bedrag met een ander betaalmiddel afrekenen.

 

FASHIONCHEQUE

In de betaalomgeving van onze webshop kan je Fashioncheque selecteren als betaalmiddel (net als iDEAL). Zodra je op “bestelling plaatsen” klikt, kom je in de betaalomgeving van Fashioncheque. Hier kun je de code van je Fashioncheque invullen.

 

WEBSHOP GIFTCARD

In de betaalomgeving van onze webshop kan je de Webshop Giftcard selecteren als betaalmiddel (net als iDEAL). Zodra je op “bestelling plaatsen” klikt, kom je in de betaalomgeving van de Webshop Giftcard. Hier kun je de code van je Webshop Giftcard én de veiligheidscode invullen.

Hoelang duurt het voordat Zatthu mijn betaling heeft ontvangen?

Wanneer ik jouw betaling ontvang, is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.

  • Bij betaling met iDEAL, creditcard of giftcard ontvang ik de betaling direct. Ik verstuur je bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de artikelen op voorraad zijn.
  • Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 1 tot 2 werkdagen langer voordat de betaling bij mij binnen is.
  • Bij betaling middels Afterpay betaal je pas achteraf. Wanneer de artikelen op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur ontvang je direct op je emailadres nadat ik de bestelling verzonden heb.

Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hiervan een kopie krijgen?

Natuurlijk! Stuur een e-mail met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat ik de bestelling kan opzoeken in het systeem. Ik stuur de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail naar je toe.

Contact:
T | 085 – 0653 054
E | info@zatthu.nl

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Ik streef ernaar om binnen 2 werkdagen te leveren, vaak wordt de volgende werkdag al geleverd indien je bestelling voor 16.00 uur binnen is. Mocht het bestelde sieraad onverhoopt niet op voorraad zijn dan wordt je binnen 1 werkdag op de hoogte gesteld.

Ik verstuur met PostNL. Per e-mail ontvang je een track & trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van PostNL.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden stuur ik je een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van PostNL.

Wat gebeurt er als ik artikelen bestel met een verschillende levertijd?

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle arikelen op voorraad zijn. Je kan uiteraard een verzoek indienen om de artikelen die op voorraad zijn alvast te laten versturen.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoek ik je de aangegeven procedure te volgen:

Stuur mij een e-mail en vermeld hierin het artikelnummer en bestelnummer van het artikel wat je wilt retourneren. Je ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies voor het retourzenden van de artikelen. Je kan ook contact opnemen met mij voor het aanmelden van je retourzending. Als je je bestelling wilt omruilen, kan je dat aangeven via e-mail.

LET OP:
Artikelen die je wilt retourneren/ruilen dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Retouren die niet voldoen aan onze voorwaarden, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd.

Om hygiënische redenen kunnen gepaste oorbellen niet worden geretourneerd. De oorbellen dienen daarom in de originele ongeopende verpakking te zitten. Oorbellen waarvan de verpakking is opengemaakt of gewijzigd kunnen niet worden geretourneerd. 

Contact:
T | 085 – 0653 054
E | info@zatthu.nl

Tot wanneer kan ik het artikel retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het artikel te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het/de artikel(en) te retourneren, moet je mij via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen. Hiervoor kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF). Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 14 dagen is verzonden.

Houd daarbij rekening met het volgende:

  • Retouren moeten met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in originele staat en verpakking verzonden worden.
  • Ik adviseer altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij het desbetreffende punt.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief eventuele leveringskosten (voor bestellingen buiten NL). Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betaal ik je het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

Hoe en wanneer moet ik het artikel retourneren?

Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Ik adviseer je daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

De artikelen die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij mij hebt ingediend naar mij verstuurd zijn.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn verzonden retour?

Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer ik de artikelen retour heb ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met de mij. Ik adviseer je wat te doen en help het probleem op te lossen!

Ik heb een klacht.

Het kan zijn dat je een klacht hebt over zatthujewelry.nl. Dat vind ik heel vervelend en dat wil ik graag samen met jou oplossen! Kwaliteit en service zijn voor mij belangrijke kernwaarden. Ik wil dat je tevreden over Zatthu bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, de communicatie, de verzending en mijn service! Daarom doe ik er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Ik zie je klacht als een uitdaging en aanleiding om de communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht indienen?

»  Via e-mail: info@zatthu.nl
»  Via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform

Hoe wordt mijn klacht behandeld?

»  Ik streef naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
»  Ik onderzoek de oorzaak van de klacht
»  Ik neem contact met je op om een oplossing voor te leggen
»  Ik geef opvolging aan de gemaakte afspraken

Ik gebruik de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe onderhoud ik mijn sieraden?

Jouw sieraad is met veel toewijding en passie vervaardigd. Wil je langdurig plezier hebben van je sieraden? Dan deel ik graag deze tips met je:

  • Doe je sieraden af als jegaat slapen, sporten of douchen. Transpiratie en vocht is nooit goed voor sieraden.
  • Bescherm je sieraad ook tegen stoffen als bleekwater, cremes, parfum, haarlak en alcohol.
  • Regelmatig gebruik van een poetsdoek voorkomt dat het metaal verkleurt en laat het mooi glanzen.
  • Sieraden moeten uit de buurt van natuurlijk zonlicht en warmte worden bewaard. Het beste is om je sieraden in een beschermende (gevoerde) sieradendoos te bewaren.

Begin met typen en druk op Enter om te zoeken

Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

De waardering van www.zatthu.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 50 reviews.