Zatthu.nl

Shop

Retourneren & klachten

Retourneren

Bestelling retourneren

Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoek ik je de aangegeven procedure te volgen:

Stuur mij een e-mail en vermeld hierin het artikelnummer en bestelnummer van het artikel wat je wilt retourneren. Je ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies voor het retourzenden van de artikelen. Je kan ook contact opnemen met mij voor het aanmelden van je retourzending. Als je je bestelling wilt omruilen, kan je dat aangeven via e-mail.

Retourtermijn

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het artikel te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het/de artikel(en) te retourneren, moet je mij via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen. Hiervoor kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF). Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 14 dagen is verzonden.

Uitsluitingen

Artikelen die je wilt retourneren/ruilen dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Ook kaartjes aan kettingen, armbanden en ringen mogen niet worden verwijderd. Retouren die niet voldoen aan onze voorwaarden, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd. Om hygiënische redenen kunnen gepaste oorbellen niet worden geretourneerd. De oorbellen dienen daarom in de originele ongeopende verpakking te zitten. Oorbellen waarvan de verpakking is opengemaakt of gewijzigd kunnen niet worden geretourneerd. Final Sale artikelen zijn uitgesloten van het retourbeleid. Dit staat aangegeven bij het artikel.

Terugbetaling

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief eventuele leveringskosten (voor bestellingen buiten NL). Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betaal ik je het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

Klachten

Klacht indienen

Het kan zijn dat je een klacht hebt over zatthu.nl. Dat vind ik heel vervelend en dat wil ik graag samen met jou oplossen! Kwaliteit en service zijn voor mij belangrijke kernwaarden. Ik wil dat je tevreden over Zatthu bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, de communicatie, de verzending en mijn service! Daarom doe ik er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Ik zie je klacht als een uitdaging en aanleiding om de communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Je kunt je klacht indienen via klantenservice@zatthu.nl of via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform.

Indien je een klacht hebt over een online aankoop dan kun je een mail sturen naar klantenservice@zatthu.nl met de volgende gegevens:

  • Wat is de klacht
  • Waar en wanneer heb je het product gekocht. Indien het een online bestelling betreft kun je het ordernummer doorgeven
  • Foto’s van de klacht, inclusief een geheelaanzicht van het artikel
De waardering van www.zatthu.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 160 reviews.